برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها

«کلاه کج» می‌گوید کلاه هیچکس را برنداشته است

  • کد خبر: ۱۰۳۹۴۱
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
«کلاه کج» می‌گوید کلاه هیچکس را برنداشته است
بازیکن پیشین پرسپولیس تحت پیگیرد قضایی قرار گرفته است، اما هرگونه اتهام را رد می‌کند.

عروجی | شهرآرانیوز؛ در اطلاعیه‌ای که چند روز پیش قوه قضائیه منتشر کرده، اسامی و تصویر شش متهم به کلاهبرداری در شهرستان رامهرمز فاش شده است. تا اینجا مسئله عادی است و این کار همیشگی قوه عدلیه برای شناسایی مجرمان است. در این اطلاعیه گفته شده است این افراد بیش از هزار شاکی دارند و در نظام مالی کشور اخلال ایجاد کرده اند.

عجیب‌ترین بخش ماجرا، اما حضور نام و تصویر عادل کلاه کج، بازیکن سابق پرسپولیس و فولاد و حتی تیم ملی، در بین متهمان است. هم تصویر خودش بود، هم یک نفر دیگر به نام عبدا... کلاه کج که ظاهرا یکی از اقوام اوست. کلاه کج که چند سال در فوتبال ایران توپ می‌زد و جزو هافبک‌های خوب به شمار می‌رفت، حالا نام و تصویرش از سوی قوه قضائیه منتشر شده و از افراد مختلف خواسته شده است هرکس او و دیگر متهمان را شناخت، اطلاع بدهد.

اما او حی وحاضر بود و در صفحه اینستاگرامش هم فعالیت می‌کرد. از اطلاعیه قوه قضائیه این طور برمی آید که عادل کلاه کج و دیگر متهمان که به نظر می‌رسد از اقوام او هستند، متواری شده اند، اما این ستاره سابق فوتبال ظهر دیروز یک استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با تیتر «اهرم روز» منتشر کرد و همه اتفاقاتی که نقل محافل مجازی شده را تکذیب کرد. او نوشت: «سلام خدمت همه دوستان. صحبت زیادی هست. من الان چندین ماهه که درگیر این پرونده هستم که به من هیچ ارتباطی نداره و به شدت تکذیبش می‌کنم.»

البته این حواشی بیشتر دوروبر ورزشکاران بازنشسته در همه جای جهان وجود دارد و نمونه مشهورش هم مارادوناست که به قاچاقچی بزرگ موادمخدر تبدیل شد. نمونه متأخر ایرانی اش هم سهیل سنگرزاده معروف به «جون دل» بود که بعد از کلی سروصدا و انتشار ویدئو‌های انگیزشی، طبق گفته رسانه‌ها مبلغ ۵۰هزار دلار از یک خانم ایرانی مقیم استرالیا به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است.
به هرحال قوه قضائیه طوری اطلاعیه اش درباره کلاه کج را منتشر کرده که انگار عادل کلاه کج متواری است، ولی او همه حرف وحدیث‌ها و دخالت مستقیمش در این پرونده را تکذیب کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->